Διαχείριση κτηρίων
Η ανάθεση της διαχείρισης του κτηρίου σας σε εξωτερικό συνεργάτη, βοηθά στην εύρυθμη λειτουργία αυτού καθώς και στην ομαλή, χωρίς προστριβές, συμβίωση των κατοίκων.
Αναλαμβάνουμε
- Την έκδοση, διανομή και είσπραξη των κοινοχρήστων.
- Την πληρωμή των τακτικών και εκτάκτων εξόδων του κτηρίου σας.
- Την τακτική παρακολούθηση της ποσότητας του πετρελαίου καθώς και την παραλαβή του.
- Την καταμέτρηση των ωρών θέρμανσης για τη χρέωση της θέρμανσης, διατηρώντας και φωτογραφικό αρχείο.
- Την καταμέτρηση των υδρομετρητών για την αντίστοιχη χρέωση των εκκενώσεων(εφόσον ζητηθεί).
- Τον τακτικό έλεγχο του κτηρίου καθώς και την αποκατάσταση προβλημάτων στους κοινόχρηστους χώρους.
- Την τήρηση της κατάστασης του ταμείου ανά πάσα στιγμή.
- Τον προγραμματισμό της ετήσιας συνέλευσης, την καταγραφή των πρακτικών και την υλοποίηση των αποφάσεών της, για τη σωστή λειτουργία και την αποκατάσταση των ζημιών στους κοινόχρηστους χώρους.
- Τη μέριμνα για την ετήσια συντήρηση του καυστήρα ,των πυροσβεστήρων καθώς και την απολύμανση του κτηρίου.
ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
Αναλαμβάνουμε τη διαχείριση εξ αποστάσεως ως εξής:
- Αποστολή των εγγράφων(συγκεντρωτικές,ειδοποιητήρια,αντίγραφα εξόδων) μέσω email .
- Πληρωμή των συνεργείων εξυπηρέτησης του κτηρίου σας.
- Είσπραξη κοινοχρήστων μέσω όλων των τραπεζών.
- Δυνατότητα ελέγχου της λογιστικής κατάστασης του κτηρίου του από τον διαχειριστή.